Lååång promenad

Hej! Idag klockan tjugo i nio åkte vi till stan där vi har delat ut flygblad i ca 8 timmar. (Bara en lagomt lång promenad, haha =)) Jag är helt slut i benen nu men vi hann med Mobacken, Medlefors, Degerbyn, Sjungande Dalen och Alhem. Sen for vi till musikskolan på ssb, där var det dessutom förlängt rep så det blev en tuff dag idag. Och imorrn blir det ingen sovmorgon heller, då blir det också utdelning av flygblad fast inte lika länge.=)

Tog ett varmt bad när jag kom hem och nu ska jag kolla runt lite på datorn sen blir det nog tv, känner att mina ben behöver en tidigkväll.


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken fin bild på ljuset.

2011-09-22 @ 21:26:00
Postat av: signe

vad snällt att du tog ett bad;):P

2011-09-23 @ 18:20:12
URL: http://signesfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0