Newbody & newbody

Hej! Nu har jag varit på ssb, det var riktigt kul! Hade en mjukstart nu med mycket info och lite lätta låtar.=) En av informationerna var att vi skulle sälja newbody. Eftersom orkestern far utomlands varannat år. Fast vi behöver inte tjäna ihop alla pengar själva, vi får stöd från musikskolan osså tjänar vi ju lite om vi har konserter=). Men det blev lite misslagom när vi säljer det med klassen också. Fast igår sålde jag elva paket till klassen och idag 12 till ssb. Så det går ju ganska bra=)

Imorrn är det fredag vilket betyder att det är helg snart!!
Har börjat ha oboelektioner på fredagar nu så imorrn blir årets första!=)

Jag vet inte om jag har berättat att i helgen far vi till ett ställe och fiskar..hoppas på bra väder!!=)

En helt opassande bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0