Blommor i oranget

Eftersom vädret är så dåligt så fotade jag lite inne eftersom jag så gärna vill fota. Det är faktiskt kul att fota inne också bara man hittar nåt att fota. Jag är jättesugen på att fota porträtt eller nåt mer arrangerat, nån som är med direkt det blir bra väder? =) Blev lite väl många ''fota'' i den där texten..

Det blev tre bilder värda att visa som jag har redigerat lite nu.
Skulle gärna vilja se lite blommor utomhus också men det är nog ett tag kvar. Är rädd att vi aldrig kommer få sommar här, haha=) Nä men seriöst, vi har sjukt mycket snö och det slutar inte snöa heller.




Kommentarer
Postat av: signe

Jag är på!!:D

2012-04-24 @ 17:46:09
URL: http://signesfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0