Mitt fotoår

Tänkte att det kunde vara kul att sammanfatta mitt fotoår och se vad jag har fotat och sen kunna se hur jag har förbättrats. Liksom titta tillbaka på vad för nya saker jag har testat och minnas vad man har gjort. =)
 
Jag fotade fyrverkerier för första gången och lite andra bilder med stativ.
 
Vintriga porträtt och naturbilder blev det också.
 
Jag, Ellen och Lina testade att förminska oss själva rejält.
 
Fotade klara färger i Laisvall
 
Jag hade foto på ev:n på skolan hela våren och vi var ett gäng som kom på massa ideér. Jag tog många favoritbilder då =)
 
Vi hade fotoklubb och jag var på konfaläger.
 
Jag hade länge velat fota nån på en äng och nån som cyklar på en gammal cykel. Och det fick jag också även fast det blev ganska spontant så blev det bra bilder.
 
Jag köpte ett nytt objektiv (50mm 1,8) som har varit toppen när jag har fotat porträtt.
 
Vi var i USA och jag fick chansen att fota allt från grand canyon till times square.
 
Tog lite annorlunda bilder som jag blev riktigt nöjd med
 
Fick systrarna att ställa upp som modeller några gånger och fick tillfälle att träna på att fota människor. Upptäckte hur kul det är och blev mycket bättre på det =)
 
Jag fotade Hanna första gången och försökte komma på fotoideér i vintermörkret.
 
Tog lite blandade bilder
 
Gott nytt år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0