Fotografering ♥

Jag vill verkligen att det ska vara sommar och det beror till stor del på att jag tycker att det är roligare att fota då. Fast jag längtar till massa annat också, som konfa, Usa, sommarlov, bada, sol, shorts, barfota osv osv. Men eftersom jag vet att det kommer vara vinter ett tag till så får jag fota det som finns. Vi har iaf planerat ett litet ''projekt''. Jag vet inte om jag kan kalla det det men, vi håller på att planera inför några bilder som kräver mycket förberedelser. Mer avslöjar jag inte. =)

Nu ska jag i alla fall njuta av att vi har lov imorgon. Har åkt skidor (vilket var jättehärligt pga av de fantastiska skatespåren!) och imorgon åker jag till stan vid ett med some people. Där blir det shopping, mat och sen the Life (ungdomsgudstjänst) på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0