På en äng bland blommor i solnedgången

Nu får ni se några bilder som jag länge har längtat efter att få ta! men det blev först igår. Dansandes på en äng bland blommor i solnedgången. Sånt här tror jag att jag skulle kunna fota hur många gånger som helst. Kanske mitt på dagen också. Kan ju redigera dom på så många olika sätt. Men på de flesta har jag inte gjort så mycket. Det var ju redan så fint ljus i bilderna. Men på t.ex. första bilden gjorde jag lite mer vintage. Fint på sitt sätt men kanske inte alltid. 
 
                   
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Jag gillar det, det funkar till det mesta men om du redan har ett kitobjektiv tycker jag att du ska lägga pengarna på ett fast 50mm eller 35mm! :D

Svar: okej, tack för att du tar dig tid att svara. Ska till usa så jag funderar lite på vad jag ska köpa =)
Maja Holmgren

2012-07-16 @ 01:18:00
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0