Fotovägg?

Hej! Skönt att det snart är helg. Fast det betyder att vi närmar oss inlämningsdatumet av Historiauppgiften. Och musikuppgiften också för den delen, och alla prov. Men det går nog snabbt och så är det jullov. Idag ska jag iaf på skoterkurs. Och imorrn ska jag kanske på the life.
 
Jag har länge velat göra en fotovägg i mitt rum. Och nu tror jag faktiskt att jag har ett bra ställe eftersom jag har möblerat om lite. Vi får se vad det blir. Alla möjliga bilder eller bara de mest ''konstnärliga''. Och om bilderna blir uppsatta direkt på väggen eller på snören. Har ni nåt förslag, här är lite inspiration.
 

Kommentarer
Postat av: signe

Åh, jag vill oxå ha en fotovägg! Det är ju galet fint ju!!:D:D

Svar: ja verkligen! =)
Maja Holmgren

2012-11-22 @ 20:53:21
URL: http://signesfotoo.blogg.se
Postat av: Signe

Yes, helt klart!! ;D

2012-11-23 @ 21:47:26
URL: http://signesfotoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0