Onsdag

Hej! Idag var vi i stan med klassen som jag praoar i. Jag hoppade av bussen vid femväga så jag fick sluta tidigare. Har varit hemma ett tag nu och jag försöker få mig själv att skriva lite till på historiauppsatsen men det går inte så bra.. Fast jag har faktiskt börjat. =)
 
Igår var det träning i gympan och det var kul, känns som att det var länge sen jag tränade. Längtar till på fredag då Hanna kommer hit. Har henne som bakgrundsbild på mobilen, världens sötaste kusin!  Och på lördag ska jag nog se Breaking Dawn part 2. Sen börjar skolan om igen, fast då är det inte länge kvar till jul!!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ni tjuvade våran gympatid!!!!!!!!!! FY OCH SKÄMS!!!;)

Svar: Jag vet, men varför har ni inte bokat? ... Det var ju lite dåligt men jag tror inte att jag kan göra nåt åt det...
Maja Holmgren

2012-11-15 @ 22:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0