Träning på snö!!

Hej! Igår var det tisdag och det var en toppendag! På skolan hade vi luciarep halva dagen. Mest stämrep men det var ändå kul. Sen var det träning och då åkte vi skidor!! Fatta hur härligt det var. Idag har vi också träning och jag önskar nästan att vi kunde vara ute då också men vi ska vara inne. Förra året skatade jag inte så mycket men i år ska jag och Lisa ha egna träningar på onsdagar. Det blir bra då jag får träna lite mer och bli bättre. Eftersom skate är grymt kul när det går fort och man har bra teknik. 
 
När vi kom hem lyssnade vi på tv:s julafton. Och jag och Lisa är grymt taggade på att spela den imorrn på övningen. Sen försökte jag få lite bättre koll på historian och med mer tid så kan det nog gå hyffsat. Sen började jag öva sång och oboe klockan halv tio. Har en jättekul låt i sångläxa och en konstig men rolig i oboe. Ska försöka öva den så att jag kan spela hela hyffsat. Har märkt att jag har blivit bättre på oboe och det har börjat låta riktigt fint. Det där lilla extra från att man tar tonerna till att det blir snyggt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Ser härligt ut att träna på snö. Tänk vi som bara åkte runt Sidtjärn på träningarna - hela vintern. Inget elljusspår i skogen. Men då blev vi inga stjärnor heller...

På måndag kommer jag o Hanna. Hon längtar efter sina kusiner!
/ farbror J

2013-11-15 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0