Och så var det maj

 
Ja, som ni ser så fortsätter det att gå ungefär en månad eller mer mellan inläggen här...=) Men det är ändå kul att ha kvar bloggen och skriva nån gång, även om det är väldigt sällan. Jag tog några bilder igår när solen tittade fram och innan var jag ute och sprang med syrran.
 
Nu är det väldigt få skoldagar kvar, om exakt tre veckor har jag sommarlov! Men innan det ser jag fram emot helgen då vi ska till Norge med ssb. Vi ska marschera med orkestern i Norge på deras nationaldag, inget man gjort förr direkt. =)
 
Nu ska jag strax se Sveriges YNGSTA mästerkock. Ett väldigt bra program enligt mig. De är grymt duktiga och samtidigt jättesöta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0