Spelkväll på TG = Dagens citat x6

Kom just hem från tg där vi spelade Geni familj. Det sas väldigt mycket roligt och nu har jag samlat ihop lite av det, det blev dagens citat x6.



? Vilket fartyg sjönk 1912? Ellen: Hahaha......(som att det är ju jättelätt) Vad heter det? (fast hon kom på det sen)

? Vilken stad ligger Feskekyrkan i? Maja: Där har jag varit, det var tråkigt. Evelina: Jag också. Maja: Var ni där när vi var i Göteborg med kören? (Hela svaret avslöjat, jag är expert på att försäga mig i spel)


Maja:Vi måste ju fara och åka slalom i Storklinta med TG! Vilma: Det kan vi ju göra på sportlovet.

? Vilken svensk stad har en mur runt omkring sig? Ellen: Där vill man ju bo!

Ellen: Läs en orange fråga. Maja: Vad hette Sven-Bertil Taubes visdiktande pappa? Ellen: Nä, jag tar lila.(Fast det visade sig att hon kunde den orangea frågan när hon tänkte efter lite.)

Rebecka: Men tänk lite längre in i hjärnan, längre in i hjärnan.

Här kan ni skymta mina nya örhängen
som jag köpte på pysselaffären idag.



Det var jättekul men det tog lite längre tid än planerat. Tg skulle sluta klockan 21.30 men vi spelade i cirka två timmar så vi slutade efter det och hopppade över fikat.

(Bilderna är tagna med min mobilkamera)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha! De var verkligen jätte kul!!:)

2011-03-20 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0