Nyårsafton.

Hej! Ni kanske har märkt att uppdateringen har varit lite ojämn nu kring jul och så men det kommer förmodligen att bli så resten av jullovet också. Det finns ju så mycket kul att göra så man har inte alltid tid att blogga. Men nu kommer en liten sammanfattning av vad som har hänt igår och kommer att hända idag.

Igår på dagen så gjorde jag inget speciellt fram till klockan fem då det var kalas hemma hos Rebecka, vi var ute (åkte i backen och grillade) och så åt vi mat och lekte en massa. :-)

Idag så har jag hunnit vara på mopperejset som hålls varje år på nyårsafton. De kör alltså gamla moppar på en isig bana, min pappa var med. Nu ska vi snart fara till badet (det hör som till mopperejset) och sen så kommer Tomas hit och då ska vi äta en massa god mat. :-) Sen får vi väl se om det finns några fyrverkerier att titta på.

Till sist så vill jag önska er ett gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0