Sista provet


En vecka kvar av skolan, tio dagar kvar till julafton!!!
Nu börjar det närma sig =)

Idag på skolan
var det mycket ''dötid'' om ni fattar vad jag menar. Eftersom det var julbord fick vi hoppa över en lektion och gå och äta senare, det blev ett rätt så långt hål då. Och har man inget att göra så blir det ganska drygt. På ev:n övade vi på dansen till grötfesten osså hade vi lite andra lektioner. Sen fick vi en ny tjej i klassen också, kul =)

Ikväll har jag lovat mamma att åka skidor
, hoppas föret är lika bra som igår, fast jag tror inte det. Osså måste jag plugga inför årets sista prov! Så skönt att bara få slappna av sen. Btw, det verkar som om alla lärare vill berätta betygen innan man får dom. Nu vet jag matten, tyskan och idrotten. =)

Mange makers - Mange bjuder har ni hört den?
Uppdate: Älskar början, den är typ bättre än fest hos mange! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0