Blåsarfest och massor av bilder

Hej! Ni undrar förmodligen vart jag varit i helgen. Jo, vi har varit i Piteå på blåsarfest.=) Från i torsdags till idag. Jag har tagit massor med bilder men tyvärr ingen på själva orkestern, var ju upptagen med att spela, haha. Här kommer några....det var ju på piteå havsbad så jag har självklart fotat på stranden.











↓ När Signe såg den här bilden sa hon, Oj vilken stor fågel och sen upptäckte hon att det var hon själv.=)

Vi besökte dinousarien....

Vi tyckte det skulle vara kul att få det se ut som om den höll i nån, efter några försök så lyckades vi ↓



Kommentarer
Postat av: Josefine

svar Jag har typ egentligen två stycken, men en nikon D3000 :)

2011-06-05 @ 22:21:13
URL: http://josselii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0