Vem blir mästarnas mästare?

Jag har just sett första programmet av Mästarnas Mästare. Äntligen har det startat! Förstår ni hur en som är 68 år kan sitta i 90 grader i nästan 10 minuter? Det gör inte jag, men det gjorde en som var med. Och så klart var Ingemar Stenmark bra, tur det, annars blir inte pappa glad. Jag vet inte riktigt vem jag hejjar på än men Hanna, vad hon nu heter i efternamn, var ju bra.

På blåset så spelade vi vidare på några ganska nya låtar. Bl.a. so nice, caravan och musik ska byggas utav glädje. Den är rolig men jag har lite problem eftersom jag spelar ur partitiuret*. Mina noter var för höga och Björn har inte hunnit skriva om dom så det blev partituret idag också, noterna flög åt alla håll och jag hann inte alls bläddra.=) *Partitur: Där alla stämmor är nedskrivna, används av dirigenten.

Har även pluggat lite fysik. Arkimedes princip, kommunicerande kärl o.s.v. Men det gick ju inte så bra när mamma och pappa skulle förhöra mig, jag kunde det typ bättre än dom. Hihi..


Hejade på den här tjejen förra året =)

Årets trupp...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingemar Stenmark är kung!!/ JH

2011-03-28 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0