8tta saker om mig

Här kommer en liten lista på saker ni kanske inte vet om mig. Vill ni veta andra saker så är det bara att fråga på!

I spel försäger jag mig alltid och avslöjar allt.
Jag älskar varm oboy särskilt när det är kallt ute.
Första gången jag åkte vattenskidor var jag 10 år.
Jag tycker att det är superkul att blogga när man har ideér och nåt bra att skriva om.
Jag skaffade facebook först för ca en månad sen.
Mitt rum är rätt så stort, nästan 24 kv/m.
Jag spelar oboe och har gjort det i snart 4 år.
Jag är väldigt bra på att överredigera ögon, men det har ni redan märkt..=) (den där var inte så bra)

Ni ser ju inte min frisyr nu men det är typ det enda som är skillanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0