Ny vecka

Hej! I lördags såg vi ju breaking dawn. Tyckte den var riktigt bra, även fast man fick en chock där i slutet, men det var det som gjorde den riktigt bra. Såg ett klockrent citat på weheartit, som verkligen beskriver vad jag kände, men ska inte visa det och avslöja saker för er som inte sett den. Igår sjöng vi med kören och annars gjorde jag inte så mycket. Ny skolvecka och ganska mycket att göra, skjuter man fram saker så får man skylla sig själv. Men nu känns det faktiskt som om jag har kommit igång med historian. Men nu har jag ju flera alternativ på hur jag ska skriva så då måste jag ju välja ett....
 
Ikväll blir det blås och sen körövning inför julens sånger. Längtar tills man julpyntar, bakar pepparkakor och lussekatter och sånt då det blir sådär julmysigt. På torsdag ska jag förövrigt på skoterkurs. Hoppas på en bra vecka! =)
 

Kommentarer
Postat av: JOhan

Skoterkurs...det låter som att pappa kan vara en hyfsad instruktör.
Kusin Hanna är väldigt mysig. Man kan sitta o hålla henne hur mycket som helst. Men just nu har hennes mormor kommit och hon har rätt så stort hållbehov också!
Så otroligt bra ni sjöng igår! Fantasktiskt!
Önskar dig en superbra vecka! Ses på Stinas vuxenkalas på söndag. /farbror

2012-11-19 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0