Redan helg

Hej! Den här veckan gick ju riktigt snabbt! Vi hade bara fyra lektioner idag men jag stannade kvar sen och hade oboelektion. Och just när jag kom ut från skolan så började det regna.. Vill ha blå himmel och fint höstväder nu! Hade samtal med syven idag vilket gick ganska bra och sen måste jag hitta en praoplats. Snart ska jag till stan och försöka hitta en ny vinterjacka och ett par skor. Hoppas det finns mycket fint på stan för annars kan det ta ett tag...
 
Imorrn blir det blåsardag och på söndag ska jag nog testa göra skålar/lampor av gamla LP-skivor. Så coolt det är att inreda med såna asså. Uppe på efs där vi gör om har vi satt upp några på väggen och det blev riktigt fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0