Bilder från skidlägret!

Här kommer en massa bilder från skidlägret, alla på en gång. Vi åkte upp i fredags på kvällen och kom hem i dag (lördag) på kvällen. Lägret var i Arvidsjaur. Det gick faktiskt riktigt bra och det blev inte så kallt som dom hade sagt så vi frös inte så mycket men vi hade med oss varm saft ut i spåren och det gjorde så att man blev varm i hela kroppen.

Först lite bilbilder.





Vi och Rebecka & hennes pappa hade samma ingång till våra stugor.



Redo för att sova.

Jag försökte väcka Lisa på morgonen och det gjorde jag genom
att dra av henne täcket, hon blev inte glad.

Köket i stugan.

Bilder från andra träningspasset. (skate).
Vi hade två träningspass på lördagen, ett klassiskt och ett skate.
Fast vi han åka på fredagen också.
Egentligen så var lägret ända till på söndag men vi
ska spela med blåset imorgon så därför for vi hem tidigare.



Lisa som snart kommer till ''mördarbacken'' som hon kallar den.
Det var väldigt mycket backar där, både uppför och nerför.



Bilderna blev lite suddiga men det var ju för att vi åkte.



Alla som var med och tränade, Byske skidklubb var också med.
De var fler än oss från Bolidens skidklubb.

Efter att vi hade ätit lunch så åkte vi till Dollarstore.
Jag gjorde värsta fyndet och hittade en perfekt förvaringmapp för scrapbooking.



Middagen åt vi i en stockstuga, vi åt pizza.

Jag, Lisa & Rebecka spelade biljard och nåt som jag inte
vet vad det heter, i receptionen.

Kommentarer
Postat av: ronja

det där andra spelet heter air hockey.

2010-11-29 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0