Lite om mig.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på skolan och väntade på att lektionen skulle börja.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satte mig vid datorn.

Det sista du sa högt: ?

Det senaste någon sa till dig: ?

Vad har du druckit idag: Mjök, varm oboy och citronsaft.

Vad var det senaste du åt: Lövbiff och klyftpotatis...mums!!

Vad var det senaste du köpte: Tuggummi.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Grå.

Vad är det för väder hos dig nu: Det har just snöat!!!

Godaste glassmaken: Choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ?

Sover du tungt: Ja, ganska tror jag.

Drömmer du mardrömmar: Nej, jag drömmer typ aldrig.

Trivs du med ditt jobb: Har inget. :P

Favoritklädsel: Jeans och en tröja.

Favoritlåt just nu: Att sjunga - baba yetu.

Vad ser du om du tittar till höger: Köket.

Vad gör dig glad just nu: Inget speciellt.

Vad ska du göra härnäst: Vet ej, kanske se på tv.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Normalt, lite trött.

Favoritgodis: Dödskallar med hallon och lakrits-smak.



Kläder just nu: Treggings med leggings under (som långkalsonger) blommiga sockar och en  randig lång tröja.

Sommarplaner: ? nåt läger hoppas jag.

Hur många kuddar sover du med: Två stycken.

Spelar du något instrument: Piano och oboe.



Morgon eller nattmänniska: Eh, jag är inte morgonpigg.

Vad är viktigast för dig: Familj, vänner, skola, musik m.m

Är du kittlig:
Jaaaaaaaaa....

Snarkar du: Nej, jag tror inte det.

Stjärntecken: Fisk.

Äckligaste insekten: ?

Längtar du mest efter just nu: Skidlägret.

Favoritbild just nu: I dont know!

Kopiera gärna den här och ändra så att det stämmer in på dig sen  kan du publicera den på din blogg om du har någon. Själv fick jag den härifrån idas blogg (gammal lärare på skolan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0