Ikväll och imorrn..

Tänkte snabbt berätta vad jag ska göra i helgen. Ikväll så var det tänkt att tg skulle bli på efs där vi skulle ha tårtbakartävling och sen bjuda in föräldrarna och tävla med lite lekar. Men på efs så går det visst inte att va, för dom sätter upp nå plattor i taket som ska göra det tystare. Istället blir det Åkulla (en by där Rebecka bor), vi ska grilla, åka i backen, förmodligen ha backrullartävling och massa annat kul.

Imorgon så är det barnkör-dag på efs. Jag är ju inte med i barnkören men jag är en äkta blåsare. Och vi ska spela till några låtar som de sjunger. Kul =)

På söndag vet jag inte om det är nåt speciellt förutom blåset. Det blir kanske en skidtur om vädret är bra eller en innedag med skrivbordet fullt av scrapsaker och massa nytt att visa på bloggen. =)

Hoppas ni får en bra helg!

En bild på oss Tg.are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0