Konsten att åka i en sopsäck....

Vilken kväll! Det var hur kul som helst! Först åkte vi lite i backen, sen fikade vi, sen åkte vi lite till. Vi testade att åka tre pulkor bredvid varann, sen fyra och sen sju, tror jag det var. Då hade vi en presenning som alla satt på så att vi åkte tillsammans. Kamera-batteriet tog slut efter ca en halvtimme så då kom mobilen till användning.

Klara, färdiga, gå!


Vi grillade lite smått och gott, fast jag åt bara några marschmallows. Var inte så sugen på nåt efter backrullartävlingen, haha=). Så här lät det när de grillades pinnbröd:
- Min brinner.
- Min brinner!
- Min brann.
- Min glöder.
- Din glöder.
- Din brinner! O.S.V

Elsa tyckte att det smakade lite skumt när hon hedde ketchup på marschmallowsen. Hahahaha=)

Karin(tg-ledaren) sa så här:
- När jag gick i högstadiet...Vilma:
- Jaha, då var det ett tag sen. Karin hedde lite snö i Vilmas ansikte och sen, Rebecka:
- Men hon är ju jättegammal.



Vårt fina, lilla träd...

Krock=)

Som jag trodde så hade vi backrullartävling. Man rullar alltså nerför backen och sen så ska man springa upp. Det gick någorlunda bra för mig att rulla ner men sen när jag skulle upp så blev det stora problem. De andra sa att jag såg ut som Bambi på hal is, haha. Det kan jag förstå eftersom jag knappt fick mig upp och direkt jag stod på benen så trillade jag igen. En gång så trillade jag två gånger på rad och då tänkte jag, nä nu ska jag inte trilla nå mer. Men gissa vad jag gjorde?

Nu kommer vi till det som rubriken handlar om. Att åka i sopsäck nerför backen var en av de bästa ide'er vi fick under kvällen! Jag har aldrig gjort det förr men det var jättekul! Man åkte jättesnabbt och så snurrade man runt. Skitskoj!! Ni måste testa det nån gång! Sen skulle vi hoppa upp för backen när vi stod i dom. Det ledde till att min gick sönder och då började vi göra hål i dem för armarna, benen och huvudet så då var det bara att hoppa nerför backen när man ville åka, man behövde inte ta nån sak eller så. Och så kom ju det nya modet, hahaha=).

Mörk bild men det kanske ändå syns att dom har på sig sopsäckar.

Till slut fick vi lov att åka hem, vare sig vi ville eller inte. Ett tag när vi låg nere i en stor hög så hade vi planer på att sova där men så blev det inte, hihi. Hoppas att jag har fått med allt från denna roliga kväll! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Natmilia

TACK :)

2011-04-02 @ 16:20:42
URL: http://fckinginsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0