Tur...

Hej. Jag höll nyss på att avstulen min cykel. Jag var på bibblan och hade inte låst den. Sen när jag kom ut var den borta men jag såg nån cykla iväg med den så jag skrek och då kom han tillbaks. Han sa typ nåt om hans kompis cykel och sen gick han. Jag är bara glad att jag fick igen den. Tänk om jag hade varit inne lite till då hade den varit borta...

Jag lånade i varje fall om stravaganza-stjärnornas stad och sen såg jag en till bok som hette besatt så då tog jag den också. Får se om jag läser ut dom nån gång, jag har inte läst mycket i sommar och dessutom har jag lite böcker som är mina egna som är olästa. :S
Om ni undrar varför jag redan är hemma från skolan så är det för att vi bara hade halvdag, fram till elva=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att du hann ut i tid!

2011-08-22 @ 14:24:45
URL: http://llu.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja, tur att du hann ut!!

2011-08-22 @ 17:58:04
URL: http://ellennystromsfoton.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0