Julens sånger m.m.

Nu är jag hemma efter en fullproppad dag. Imorse for jag till frissan, vet inte riktigt hur det blev än. Hon gjorde en fin frisyr också. Sen var det rep i kyrkan, och sen konsert. Efter det sprang jag typ till matsalen där vi skulle spela med blåset. Vi hann äta lite gröt innan det var dags för luciatåg. Och sen efter det blev det ringdanser, det var lika kul och svettigt som vanligt. =)

Tyvärr var det lite svårt för mig att fota sakerna eftersom jag var med, men ni får i alla fall en bild på mig och luciatåget.



Klänningen var ungefär till knäna innan men nu är den kortare. =)




Imorrn blir det inte lika mycket, rep klockan 4 (tror jag) och sen konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0