Min julafton

Hej! Imorrn (alltså julafton) så kommer vi först fara till farmor och äta gröt och ge presenter till henne. Sen kommer vi åka bil till Bjurholm, vilket jag egentligen inte gillar. Jag tycker inte att man ska åka bil på julafton, men vad gör man inte för att få va med släkten.=) Där blir det som vanligt Kalle Anka, julmat, julklappar, Karl-bertil Jonssons julafton m.m. Det blir min julafton, vad ska ni göra?

Tänkte också tipsa om att Signe har börjat blogga igen, gå in och läs, det är alltid roligt med fler läsare.=)




Obs! Ni ska va glada att ni inte behöver se vår gran, den är urful...

Kommentarer
Postat av: Signe

Haha:) ajdå, är det så illa med granen??

2011-12-24 @ 10:29:09
URL: http://signesfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0