Stativ till nyår

Det var perfekt att jag fick ett stativ i julklapp eftersom det snart är nyår och det är väldigt svårt att fota fyrverkerier utan stativ. Jag har läst lite om hur man ska göra och jag hoppas på att få nån bra bild.

Jag har hunnit testa stativet ganska mycket men inte så mycket utomhus i mörker, vill att det ska bli fullmåne. =) Jag hoppas att jag ska få mycket användning av det. Bilden på mina tjocksockar som jag visade för ett tag sen är tagen med stativet. Jag testade en ganska bra funktion, att vända på pinnen i mitten. Då kan man komma jättenära marken, fast bilderna blir uppp och ner då men det är ju bara att vända dom. =)

Stativet heter Velbon Sherpa 600 R

Kommentarer
Postat av: rojjaaa

skulle du kunna visa hur man gör en egen design ( bakrund,eller va de nu va:$ )

på ett enkelt sätt?:)

2011-12-28 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0