17 minus

Hej! Hej! Dagen började med bild där vi skulle teckna modell. Sedan var det samhälls, vi förberedde oss mer för provet som nu är framflyttat en vecka. På tyskan hände en rolig sak som ni kan läsa om här. Innan vi gick och åt så spelade vi som vanligt pingis och då så spillde André kaffe på mig. Efter maten så hade vi svenska där vi övade på att berätta om någon sak. Imorr'n är det redovisning. Jag ska berätta om min skärmaskin och det känns som att det kommer att bli svårt att komma ihåg den. Det är inte direkt varje dag man tar med den till skolan. På idrotten så var det bad där man som vanligt nästan frös ihjäl. Dagen avslutades med historiaprov som gick ganska bra.

Nu har jag dammsugt rummet. Jag ska öva oboe inför uppspelet för tvåorna imorgon och också träna på att berätta om skärmaskinen. Jag vet inte om det blir nån skidträning eftersom att det är 17 minus. Jag vill träna men inte om det är så här kallt för då fryser jag bara. Nu är det bestämt att jag ska vara på prao på Saras garner och vävnader i stan där min moster jobbar.

Min klass i somras på skolavslutningen. Kan ni se mig?

Kommentarer
Postat av: johan

Halloj!



Grattis till EFS i Boliden som fått en ny härlig medlem! Så roligt att du ville gå med i föreningen. Knappast blev det väl skidträning i den här kylan. Men ta gärna med er skidorna när ni åker till Bjurholm. Vi har riktigt bra spår.

Lycka till med allt du skulle göra imorgon.

Ha´re bäst! / Johan

2011-02-10 @ 20:40:29
Postat av: Ellen

Jag kan se dig!=)

2011-02-11 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0