Egentligen ett onödigt inlägg men.

Som rubriken lyder så blir det här nog ett rätt så onödigt inlägg, men jag tror ändå jag har nåt halv-intressant att skriva om. Nu har jag förhört Ellen på samhällsen via mobil, hihi. Jag ringde faktiskt men det hade jag inte gjort om jag inte ringde gratis till Telia, då hade jag smsat. :-) Frågan är om jag själv kan allt inför provet. Och svaret på den frågan är, nej. Men det ordnar jag efter vi har ätit hos farmor. Sen måste jag också spela oboe.

Just nu har jag inte så mycket att göra så jag försökte knåpa ihop ett blogginlägg, som jag lyckades med. Det dumma med bloggning är att när man har tid att blogga så har man inget att skriva om. Men när det händer jättemycket och man har jättemycket bilder att visa så hinner man knappt.

Hade ingen annan bild att visa än en på mitt stökiga skrivbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0