Jag har vuxit!

Hej!

I höstas så mätte pappa mig och mina två systrar för att han ville veta om han skulle köpa nya stavar och i så fall hur långa de skulle vara. Då var jag ca 169,5 cm. Igår mätte han mig och jämförde längden och jag hade vuxit hela 2 cm! Så nu är jag 171,5 cm! :-) Jippi!!

Idag när jag skulle gå hem från skolan så packade jag ner två mappar (läxa) i väskan och så kollade jag på Ellen & Lina och de packade typ fem stycken och då sa jag: varför packar ni så där mycket? Ellen: Vi har faktiskt ganska mycket läxa Maja. Jag: Ja, då packar jag väl resten då men det är ju till nästa vecka och jag kommer ändå inte att göra det. För det är sant, det jag kommer att ägna denna körlediga måndag åt är förberedelse inför Historiaprovet på torsdag och det får räcka, resten tar jag nån annan dag. Jag kan samtidigt meddela att jag fick alla rätt på matteprovet och det är faktiskt första gången som jag får det i sjuan! :-) Förr har jag alltid haft nåt litet eländigt slarvfel.

Det känns som om min uppdatering har blivit lite sämre men jag ska försöka att blogga åtminstone varje dag bara jag har nåt att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0