Rejält firad!

Det senaste dygnet så har jag fått höra Ja, må hon leva! väldigt många gånger. Igår så sjöng familjen, Johan & Maria och farmor för mig. Det gjorde dom också imorse och vid frukosten fast då var det några fler. Sen så sjöng kören för mig och nyss så ringde mina kusiner, min moster och morbror som just nu är i Alperna och sjöng. Någon som har fått höra den så många gånger på bara två dar? hihi

Bilden har inget med inlägget att göra men det var
bara en random bild som jag tog i Bjurholm.

Kommentarer
Postat av: johan

Ja, det är bra att du har blivit rejält firad och sjungen för massor - det är du värd!

Tack för att ni kom till oss. Det blev en toppenhelg tycker vi.

Hare bäst - fjortisen! / Johan o farmor

2011-02-27 @ 18:24:30
Postat av: Rebbe

Grattis:)

2011-02-27 @ 21:53:53
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/
Postat av: FBG'S STÖRSTA BLOGGARE - Amelia Stuart

FBG'S STÖRSTA BLOGG OCH SNART SVERIGES!

MISSA INTE MIG

2011-02-28 @ 17:36:34
URL: http://ameliastuart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0