Strålande väder!

Vädret har verkligen vänt. Från minus tjugo, förra veckan, till plusgrader och massa, massa sol! Jag älskar när det är sånt väder. Man behöver inte frysa och man kan bara njuta av solen. Helt perfekt för mycket skidor, som det verkligen blir imorr'n. Först så har vi det på idrotten som är direkt på morgonen. Sen så fick jag en chock för Ellen och Lina ville åka skidor efter skolan. Jag frågade inte ens, dom kom på det själva! Och så är det ju skidträning på kvällen. Men jag tror att turen efter skolan blir bäst för det är ju då solen är framme! Vi slutar nämligen halv ett. :-)





Kommentarer
Postat av: Lina

Turen efter skolan kommer ju att bli bäst eftersom att jag är med, inte för att solen är framme! Hihi :-) Ha det bra!

2011-02-28 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0