Vad tycker ni?

Nu har jag en liten fråga till er. Det är nämligen så att jag har gjort en layout med de nya papperna (hot chocolate). Som vanligt så har jag svårt att bestämma hur jag ska placera allting, för det finns ju så många alternativ. Jag har gjort allting klart och satt fast det förutom själva stora pappret som allt sitter på. Jag har tagit kort på två av förslagen om hur det kan placeras och då vill jag att ni ska säga vad ni tycker. Vilken av bilderna är snyggast? Hur ska jag limma fast det? Eller ni kanske har något eget förslag.



Om ni inte ser vad det står så är det: COOLING I BARNVAGN
Och det är ju så klart jag i mindre ålder med glasögonen på och paraplyet i högsta hugg.

Uppdatering: Egentligen så är det inte så stor skillnad fast även lite skillnad kan göra att den blir lite snyggare. :-)

Kommentarer
Postat av: sesse

jag tycker att båda är snygga:)

2011-02-24 @ 15:18:10
Postat av: wilma

jag tycker den första

2011-02-24 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0