2 gröna layouter

De här två gröna layouterna har legat ett tag på skrivbordet. Allt det som hamnade med har legat på men jag har placerat om det många gånger och ju fler förslag jag fick desto svårare blev det ju att bestämma sig. Men idag efter skolan så tyckte jag att det var på tiden att de blev klara så jag bestämde mig och nu är allt fastklistrat.
Jag som håller i en söt kattunge.

Jag & Lisa på Lycksele djurpark.


Det här är första gången som jag har använt symaskin. Det var kul och gav lite omväxling.

Kommentarer
Postat av: johan

Det lät härligt att åka till Bjurström på skidor! Länge sen jag gjorde det. Men jag har faktiskt också varit ute på skidorna ett par gånger senaste tiden.

I lördags gjorde jag och Maria en lång härlig sparktur, sen åkte vi till Umeå och såg Narnia 3. Jag måste nog läsa böckerna...

Ha´re bäst!/ Johan

2011-01-31 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0