De senaste dagarna....

Ja, om jag nu skulle sätta mig och berätta allt som har hänt sen förra gången så kommer det bli alldeles för mycket, dessutom har jag inte tid. Men jag nämner snabbt några saker. =)

Vi har såklart varit och badat en massa, sen hälsade vi på några i deras stuga där vi fick åka ring och vattenskidor och även bada badtunna =). Natten till idag har jag , Sigen och Rebbe varit på tjejkväll hos Ellen. Först övade vi inför söndag sen blev det god mat film och lite kubb innan vi somnade =). Idag cyklade vi till strandudden där vi badade och tog oss et fika. Nu hinner jag inte skriva mer för vi ska till stugan och äta surströmming..synes=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0