Genom kanalen

Jag hade vita fingrar och vita tår (bortdomnade och tappat känseln), kramp i magen, armarna och ryggen, hade trillat tre gånger, MEN det var inte förgäves för jag hade gjort en riktigt bra vattenstart, en rätt så bra bryggstart och det bästa av allt, kört genom kanalan.=) Alltså under två broar och genom en kurva, där det var rätt så smalt.

Nu ska jag förklara vad jag pratar om. Idag var vi på strandudden, och senare på kvällen kom pappa dit med jetskin och vattenskidorna! Så nu är årets första åk avklarat. Och som ni hörde så åkte jag genom kanalen.


Lisa som just fått sig upp=)

Kommentarer
Postat av: lisa

att det är kul att åka vattenskidor och jag fick mig upp på första försöket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-01 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0