Jeans

Var ju som sagt i stan idag, med Signe och Linn. Köpte ett randigt linne på gina och ett par jeans och en jeansskjorta på hm. Är inte helt säker på att jag ska behålla allt men visar en bild på det redan nu.

Vet att det inte blev så snyggt med allt jeans men hade inte tänkt ha det tillsammans =) Tycker ni att jag ska behålla jeansen??







Till lunch köpte vi mat på wok´n roll och gick ner till älven och satte oss. Hade i alla fall en bra första sommarlovsdag. Imorrn vet jag inte vad som händer, blir kanske att träffa kusinerna=).

Uppdatering:
Egentligen var det ju riktiga fynd. Skjortan för hundra kr på rea, linnet 59 kr och jeansen 249kr. =)

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag tycker att du ska behålla allt iaf:)

2011-06-17 @ 11:53:38
URL: http://signesfofoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0