Varmt som en bastu

Hejsan allihopa!! Jag är glad att mitt rum är nere i källaren, för här är det kallt och skönt. Våningen ovanför är som en bastu, haha. Och även utomhus. Men det är hur som helst härligt med fint väder. Bara inte det här är allt fint sommarväder, vi måste ju ha lite till sommaren också, eller ganska mycket =). Jag var inte med på idrotten idag och badade alltså inte heller efteråt. Hoppas verkligen att förkylningen ska bli bättre och bad hjälper förmodligen inte då =(  En liten bild på mig idag..tror jag har bränt mig lite.





Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är nog inte så skönt att bränna sig skulle jag tro, jag har typ aldrig gjort det:P Jag blir bara brun, hihi;) Kan du inte lägga ut lite bilder från när vi var och badade i går?:D

2011-06-09 @ 17:42:56
URL: http://ellennystromsfoton.bloggplatsen.se
Postat av: Vilma

Du ska se mig då! Jag har bränt ihjäl ansiktet känns det som. Jag har också bränt mig på axlarna, armarna och bröstet :D

2011-06-10 @ 07:47:22
URL: http://evelinaochvilma.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0