En vanlig vecka

Ungefär så här brukar mina veckor se ut:

Måndag:
- Kör på efs kl 19.00 - 20.30
Tisdag:
- Obolektion (på skoltid)
- Bibelklubb på efs varannan vecka kl 15.15 - 16-15
- Skidträning klassisk stil kl 18.00 - 19.00 (Bolidens elljusspår)
Onsdag:
Torsdag:
- Skidträning skate kl 18.00 - 19.00 (Bolidens elljusspår)
Fredag:
- Tg ca var fjärde vecka (oftast på efs) Ca kl 19.30 - 21.30
Lördag:
- Tg ca var fjärde vecka (oftast på efs) Ca kl 19.30 - 21.30
Söndag:
- Blåsorkester på efs kl 18.30 - 20.00

På lördagar och söndagar så är det ofta nåt annat som brukar hända t.ex. uppspelning med blås eller uppsjungning med kören. Ibland kan det vara skidtävlingar eller så.


Min almanacka.

Fråga gärna om ni undrar nåt över min fritid. Jag kan ju direkt säga att jag scrappar ju också men det har jag ingen speciell tid till och jag går ingen ''klubb'' för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0