Frågor.....:)

Jag hittade de här frågorna på allt om scrap. Där hade olika dt:s svarat på dem, det var några till frågor men dom tror jag inte att jag har nåt svar på så jag hoppade över dom. Hihi..

Om du vore en scrapsak, vilken skulle det vara och varför?
Kanske ett riktigt snyggt mönstrat papper som får hamna på en riktigt fin layout. Hihi:)
Om du var tvungen att slänga alla dina scrapprylar och bara ha kvar fem saker, vilka skulle det vara?
Jag hoppas verkligen inte att det kommer hända men. Jag har ju inte hållt på med scrapbooking så länge så jag har inte hunnit samla på mig så jättemycket saker och jag har säkert inte ens testat en tredjedel av allt som finns. Jag är liksom på den nivån då man använder papper och lite dekorationer, jag vet inte ens vad allt som finns är.
• Såklart så tar jag ju skärmaskinen för utan den skulle jag inte klara mig!
• Mappen med papper, cardstock och mönstrade. Och i den finns ju även några alfabet. Det är ju egentligen många
saker men det borde räknas som en eftersom det är i samma väska. :) hihi
• Chalk (powderpuff) amaretto.
• Dubbelhäftande tejp eller rx-lim.
• Sax!!

Med det tror jag att jag klarar mig ganska långt. Jag använder inte särksilt mycket dekorationer utan använder mest papper. Ofta klipper jag ut saker ur papper som blir dekorationer.


Om ni kollar på den första layouten jag gjort så
hade jag behövt svart stämpelfärg, och två stansar.


På den sista layouten hade jag behövt fjärilsstans & halvpärlor.


På den här layouten så hade jag klarat mig med det jag räknat upp.
Man kan säga att den här layouten är typiskt mig. Inte så mycket dekorationer, lite urklippt ur papper men annars mest papper och åter papper. :)


Det blev lite olika storlek på korten men:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0