Gomorron!

Har just stigit upp efter att ha legat i sängen ett tag och bara slappat. Vi får se vad som händer idag, vi kanske packar lite och så. Tyvärr så har jag fått munsår och därför kan jag inte spela oboe. Jag ska inte heller ta med den till Hemavan så jag kommer inte spela på ganska länge. Men vi får hoppas på att det är borta när vi kommer hem på lördag så kan jag spela nån gång innan nästa lektion.

Det var trevligt på dopet igår och direkt efter var det ju TG, där vi lekte mobilkurragömma. Man gömde sig i samhället och sen skickade man ledtrådar, via sms, till dom som skulle söka. Det var en tjej där som inte kunde svenska, det var bra då fick jag träna lite på min engelska. Hihi

Imorrn åker vi ca klockan tre så jag hinner blogga då också. =)

En bild som jag tog igår, jag gillar att ta kort på ljus.


Hoppas ni har fått en bra start på lovet! /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0