Klubbmästerskap

Nu har jag åkt 2,5 km skate på 10,43 s. Jag trillade i den längsta nerförsbacken och tappade jättemycket fart men annars gick det bra. Lisa kom knappt en halvminut efter mig men hon har mycket mer ''vinnarskalle'' än mig. Tur att jag kommer åka 5 km nästa år, då kan hon ju inte vinna över mig. Hihi.

Jag har nog inte visat de här skidorna, de är Rebeckas gamla.


Ovanligt brett och platt spår. Bra!!


Imorrn ska jag kanske till stan, har väntat på det ett tag nu. Mycket som ska handlas.

Uppdatering: Som ni kanske märkte så har jag skrivit lite fel på tiden. Lina sa till mig på skolan att jag hade verkligen åkt fort. Men det är nog omöjligt att åka 2,5 km på drygt 10 s. Men som sagt jag skrev bara och så blev det fel. det var kanske önsketänkande. Hihi Jag åkte i varje fall på 10 min och 43 s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0