Mitt rum, före och efter.

Jag satt och kollade på lite bilder på datorn och hittade då två bilder på hur det som nu är mitt rum såg ut innan det var det, då det var lekrum. Här kommer dom, håll i er..hihii




Bokhyllan som är på den senare bilden har jag i mitt rum nu också. Och de röda byråerna som står i hörnet är mitt skrivbord + en bänkskiva.

Jag fick rummet för ungefär ett och ett halvt år sen. Innan det delade jag ett rum med Lisa uppe.

Efter vi hade lagt nytt golv, målat väggarna och ställt in nya möbler och saker så såg det ut så här.





Jag är jättenöjd med mitt rum och stilen som är där inne är verkligen jag.

Kommentarer
Postat av: Vilma

Snacka om fint rum :)

2011-03-27 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0