Seterra!

Hejsan!! Idag slutade vi tidigt som vanligt. Men snart är det slut på det för då börjar vi ha EV istället. Just efter tolv så gick vi till Ellen där vi spelade Seterra. Det är ett dataspel. Det är en karta och sen står det t.ex. klicka på Frankrike. Då ska man klicka på Frankrike. Det finns med alla jordens länder och huvudstäder plus lite till. Vi ska ju köpa en ny stationär dator för att den vi har nu är jättegammal så det ryms nästan ingenting på hårddisken. När vi får den så ska jag skynda mig att ladda hem det spelet! Nu har jag varit på bibelklubben. Vi pratade vidare och tittade lite i böckerna som vi fått. Där står det vad man kan läsa varje dag. Nästnästa tisdag så ska vi laga mat också och sen så far Bolidens tg till Sandfors (tg). Så då får man skippa skidträningen men idag blir det träning för hela familjen, skulle jag tro. =)

Hemma hos Ellen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0