Skobandy, labb & vinter-os.

Heej! Dagen började med idrott då vi skulle ha skobandy. Vi hade aldrig gjort det förr så man var lite fundersam innan om hur det riktigt gick till. Men Signe hade haft det och hon tyckte att det var livsfarligt men kul. Det var i varje fall jättekul, tycker jag! Man skulle spela bandy i skor, vi höll till på ute-isen. Jag höll nästan på att göra mål men bollen missade såklart! Sen var det no, vi labbade och jag förstod vad lyftkraft är, typ. Vi har prov om det på måndag... Istället för hål så flyttades klassrådet. Där bestämde vi vad man skulle vara med i på vinter-os som är på torsdag. Jag ska vara med i sparkracet och såklart skidstaffetten.=) Temat för vår klasss blev typ slalomglasögon... Mitt förslag!! På lunchen så hade dom för första gången en sallad som innehöll äkta sallad (isbergssallad) och gurka. Äntligen! Livskunskapen var okej och det som egentligen skulle ha varit klassråd blev då istället pingis.=) Sista lektionen var matte då det var diagnos, men jag hann bara göra lite för sen skulle jag gå och spela. Sammanfattad dag som var helt ok.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0