Snart sportlov!!

Nu är det bara en skoldag kvar till sportlovet! Om ni inte vet det så ska min familj, Signes familj och Tomas till Hemavan och åka slalom hela dagarna. Jag längtar verkligen, för jag har aldrig varit på ett sånt stort ställe och åkt förr. Hoppas att det blir fint väder och lagom varmt. Vi åker på söndag. Jag har gjort några tidsinställda inlägg som kommer komma upp under tiden jag är borta och så kommer jag kanske att mobilblogga nån gång också. :-)


Vad ska ni göra på sportlovet?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det låter härligt:D

Jag ska ju till KITTELFJÄLL:D:D

2011-03-03 @ 19:02:48
Postat av: stina

det var kuliga saker du hade skrivit

2011-03-03 @ 19:54:13
Postat av: ronja

vi ska också till hemavan på söndag! ;) ses säkert i backen ;)

2011-03-04 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0