Sportlov...fast det är ju på söndag det bär av till Hemavan!

Hej! Nu är det äntligen sportlov, som jag har längtat. Fast nu är det ju bara att vänta tills söndag då vi åker iväg till Hemavan.

Skoldagen var helt ok. På slöjden gjorde jag klart min pall fast jag fick inte ta hem den. Svenskan var först tråkig för vi pratar om nån littaraturhistoria men när det var min tur att få se filmen från när jag berättat om min skärmaskin och få veta vad Jenny (läraren) tyckte så blev det genast mycket roligare. Hon tyckte att det var jättebra och hon var riktigt imponerad = jag fick mvg på uppgiften! Inte för att vi får betyg men hon betygsatte det ändå. Sen var det pingis och lunch. På geografin gjorde vi inte så mycket och på ev:n fick vi bara göra ett omval till fredagarnas ev. Tyskan började tidigare och det gjorde så att vi fick sluta ca en halvtimme tidigare. :-)

Halv sex så ska jag, Lisa, Elsa & Signe sjunga på ens dop. Den lilla sötisen som ni ser på bilden.



jag kom just på att det är ju TG klockan halv åtta, men man borde hinna till det också. Annars får man väl komma lite sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0