Förseningar är ordet.

Här kommer ett långt inlägg med en sammanfattning av gårdagen och det som varit av den här dagen.

Igår åkte vi till stan för att lämna Lisa och Maria på flygplatsen (dom är just nu i Stockholm). Vi åt på lilla mari och jag handlade scrapgrejer. Jag hade bara tänkt köpa ett papper till en viss layout men kunde inte motstå allt annat. Hihi=)

Väl hemma så fick jag snabbäta och fixa mig innan det bar iväg på discot. Vi började ställa i ordning alla saker men efter ett tag fick vi ett STORT problem. Dom som skötte musiken hade nämligen borta en sladd, så att det inte fungerade. Innan det hade löst sig så hade discot blivit framflyttat 45 min. Jag kan säga att stämningen inne i matsalen blev ganska mycket bättre när dom satte in sladden och det fungerade.
Det kom tyvärr inte särskilt många men enligt våra snabba beräkningar så tjänade vi i alla fall nån hundring.


Utsäkta den usla bilkvaliteén
Den datagjorda skylten om discot.
Efter att matsalen var ren och fin från alla godispåsar, (Vi borde aldrig ha köpt godis i påsar) så följde jag och Ellen Lina hem. Vi såg 17 Again innan vi somnade.

På morgonen vaknade vi av att min mobil ringde. Det var Signe som undrade vart vi var. Det var ju tg som började kl. 10.30. Och där låg vi i sängarna. Så det blev bara att skynda sig hem, packa matsäck, slänga i sig frukost, byta kläder och cykla till efs. (Det tog ungefär 10 min). Där har vi nu varit idag och haft tg-fångarna med tg i Jörn. Riktigt roliga rum var det. Nu tror jag det räcker med text, det är nog ändå ingen som läst allt.


Kommentarer
Postat av: Signe

Joo, jag läste allt:)

2011-05-21 @ 20:36:11
URL: http://signesfotoo.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag också...;)

2011-05-21 @ 20:42:38
URL: http://ellennystromsfoton.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0