Idag, tisdag

Idag hade vi först idrott sen no och så vare oboelektion. Efter det var vi ute på hålet och försökte träffa basketkorgen med en tennisboll, hihi. Sen fick vi ett extra hål och sen klassråd. Dagen avslutades med ev där vi är i olika grupper och ska öva olika låtar till en show som ska vara innan sommarlovet.

Tänkte ta ett lugnt springpass idag. Eller kanske cykel?! Vi får se, men jag vill inte ta ut mig så mycket eftersom att jag är lite förkyld och vi har beeptest!! på torsdag. Men bara jag slår det förra så är jag nöjd.=) Jag har ju lite böcker att läsa också, så det kanske blir en läs-kväll för första gången på vääldigt länge.

Pysslade lite med paint =)



Kommentarer
Postat av: Johan

See you tomorrow!

JH

2011-05-04 @ 16:40:39
Postat av: Johan

Sugen på att fara ut och springa på torsdagkväll...efter beeptest!!? Då kanske jag har lite chans att hålla efter dig...

/JH

2011-05-04 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0