Jippi!!

Hej! Idag hade vi tre hål, fast på ett av dom så fick vi vara med på 8:ornas musiklektion. Jag hoppade in på bas, Ellen på trummor (Lina är sjuk).

Nu är Ellen här och vi försöker få in all Litteraturhistoria i huvudena. Inte kul med alla författare som levde 500 år f,Kr osv. Varför ska man veta det?

Vet ni vad...jag ska få/köpa en SYSTEMKAMERA!!!
Lisa och Stina ska få en kanin så då ska mormor betala lite till en systemkamera. På lördag ska vi fara och köpa en, vet inte vilken det blir än.


Kommentarer
Postat av: Pia

Skulle bara testa! Du är gullig för övrigt!

2011-05-24 @ 20:20:06
Postat av: Mormor

Författare 500 år f.Kr har skrivit många kloka saker som vi har glädje av än idag och då kan det väl vara bra/intressant att känna till deras namn.

2011-05-24 @ 20:33:36
Postat av: Johan o Maria

GRATTIS till kameran! Det här är början på en ny karriär!

//Farbro o faster

2011-05-24 @ 21:39:47
Postat av: Linn:)

Jag vill också ha en systemkamera;)

2011-05-25 @ 12:38:47
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/
Postat av: Signe

Ring mig direkt du fått den!!!

Hahaha:) jag vill ut och fota med dig då, fast vi måste ta med oss ellen oxå;)

2011-05-25 @ 16:28:18
URL: http://signesfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0