Panorama-effekt

Igår satt jag med en layout i flera timmar. Den var helt annars utformad från början och innan jag var klar så var många papper i småbitar. Men jag är riktigt nöjd över resultatet.

Jag har bl.a. använt mig av några saker jag i läst i ''Scrapbooking'' en bok om scrapbooking. Det är fotohörnen och ''var, när, hur'' och lite till. Att man kan skriva vart det är, när och vad som hände.

Korten är från Laisvall, jag och Signe hade gjort en egen soffa, bobben var skoter och pulkan pulka. Jag tror att vi kände oss som ''vuxna''. =)

Pilen har jag själv gjort i papper. Jag gjorde en liten panorama effekt av korten.




Det var vääldigt stökigt.



Jag funderar på en scrapkväll nån gång framöver. Kanske med en skiss som alla ska följa efter. Det är ju så kul att umgås och scrappa. Nån som är med?

Kommentarer
Postat av: sesse

jaag:D

2011-05-17 @ 16:16:16
Postat av: Ellen

Jag också!!!;)

2011-05-17 @ 18:39:40
URL: http://ellennystromsfoton.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0